Sunday, August 15, 2010

The Sorcerer’s Apprentice

比我預期中好睇,特技出色,男主角既角色滑稽討好,增加不少笑料,娛樂性高。但係唔知係咪 based on 小說定咩,有好多野交代得唔清唔楚,有 D 好似頗重要既角色但一出場就死,練功o個部分又唔夠詳細。但overall 我覺得 at least 好睇過對上幾套 Harry Potter 同埋o個套 Percy Jackson 唔知乜叉...

Rating: 4/5

4 comments:

  1. 你講到咁多瑕疵都有4/5 0既?

    Percy Jackson 唔知乜叉都真係幾流

    ReplyDelete
  2. 我覺得幾好睇,有d情節都幾緊張,d細節都幾有趣,不過諗返轉頭其實成個故事好簡單

    ReplyDelete
  3. 我比分通常主要係 expectation : outcome,呢套我無乜期望,所以 ok 好睇都有 4 分...

    ReplyDelete
  4. 可以再好d...不過係好過harry potter

    ReplyDelete