Monday, August 23, 2010

Pioneer SE-DRS3000C

由於老婆o來緊呢一年都要讀書,而當佢溫書時,我就唔可以開大喇叭打機 / 睇戲,而老婆又唔忍心下下要我戴(一般)耳筒,因為 5.1 環迴立體聲同 2 聲道對我來講實在差太遠,於是乎經過內部商議,上星期出旺角接o左我心儀已久既 "佢" 返屋企 - Pioneer SE-DRS3000C:


不過呢件玩具真係好貴,貴到我都唔好意思講個價錢出來,不過可以話我係用左"未來呢半年都唔買玩具"既 "承諾" 換番來既,所以可以想像到個嚴重性..

呢隻 5.1 耳筒可以話係全城熱捧,我其實都留意左好耐,隻野出左兩年個價仲不跌反升,因為同類產品唔多,另外可以同佢比就只有 Sony MDR-DS7100 同 Audio-Technica ATH-DWL5000,但所有評測都一致公認 Pioneer 係比 Sony 好聲,所以價錢都差一截,而 AT 個隻比 Pioneer 仲要貴 3 倍左右,所以就算聲再靚都唔係一般人買得起,所以 Pioneer 呢隻可以話係性價比最高,但最衰日本仔好野只係留俾自己,無香港行貨,所以只能夠買日本進口水貨,但有 D 人話淨係個外型都值回票價:


呢隻野可以模擬 5.1 效果,可以解到 Dolby Digital,DTS,AAC。仲有 3 個模式比你揀,DH1 - DH3 (由細至大空間):


而無線傳輸就用 2.4 GHz 無壓縮傳送,好處就係傳送距離可以遠 D 同埋有一定穿透力 (但我諗除非聽歌,否則無可能會戴住 Headphone 離開電視範圍)。壞處就係有機會會同其他用 2.4GHz 既電子產品干擾,如手機,Wi-Fi,etc。不過呢隻野有個3×3發送系統,即係部機會自動從3個頻道裡選擇干擾最少的頻率進行傳輸,pretty smart idea:


機背有兩組光纖,一組同軸,一組 analog 輸入,一組光纖輸出,我而家只係用光殲,一組駁左去電腦,另一組係 PS3 同 XBox 之間 switch (視乎要玩邊部),但都唔係太麻煩。Front and Back:


用後感:
試左幾日,雖然唔可以比美真正既 5.1,但我覺得都有真正 5.1 大概 7-8 成效果,同埋戴住耳筒無其他雜音可以聽清楚更多細節,我自己暫時鐘意用 DH3 模式,因為比較接近私人影院效果,係"後置"好似唔係好夠後 (可能真正從後方來既聲音係比較難模擬),而且 bass 唔夠強,但開左 bass assist 2 之後好左好多,而且遲 D 煲耐左我相信效果會更好。而打機效果比睇戲更加顯著,試o左幾隻槍 game,現場感一流,定位又準確。Headphone 質地同重量都幾好,戴得耐個頭都唔會話好唔舒服,差一次電可以用 7 個鐘左右,more than enough for 睇一套戲 / 打一舖機,何況耳筒都不宜戴咁長時間,而且電量去到低過一半先會叉,唔怕叉壞電。無線傳輸方面都好滿意,未試過斷線或爆音,只係試過一兩次窒左唔夠半秒左右,手動轉過一下 channel 之後暫時未再發生過。同埋以前用開一般 headphone 都留意到如果好靜無聲時會有一 D 沙沙聲既底噪,但呢隻無線耳機真係好似一D底噪都無 (就算有都係微乎其微),好靜,所以係幾 impressive。如果你問我呢隻野值唔值咁貴,我覺得音質方面真係交足功課,外型更加係殺晒,而且作為一個住家男人,我念及日後可能好多情況下都無得開大喇叭,如果以後真係有咁多機會可以俾我 utilize 到佢,咁就可以算係物超所值!

2 comments:

  1. 無聲既... 咦,d聲唔係係前面出黎架咩~~~~~ haha~

    唔准戴住耳筒扮聽唔到我講野 ga~

    ReplyDelete
  2. 我今日都買左,我係sony 同 佢諗左好耐,個樣都係正到爆,剛試左一陣,好正,現在充電中!!

    ReplyDelete