Thursday, May 2, 2013

Iron Man 3 - 我的世界末日的開始

其實已經放棄了寫電影觀後感 (唔用"影評"因為自知未夠班),因為係付出左時間精神但無乜得著的事情。能夠激發我再執筆我諗一係除非套戲好正,或者一係非常爛。而可惜Iron Man 3係後者。呢套係繼 Looper 之後,另一套荷理活同大陸既合拍片,見證住大陸合拍片呢十幾年點樣一手拖垮香港電影業,以後荷理活都可能會步香港後塵,尤其睇完IM3後更加覺,以後可能真係連西片都無得睇,所以可以算是我世界末日的開始...

呢套係唯一既英雄片睇完令我有"界凳"的衝動,講真真係有乜可能可以拍得咁差,可以仲差過2?成套戲東一忽西一忽完全無重心。Tony患上PTSD感覺好似係潮流興英雄例牌要有心理缺陷而夾硬加入去咁。我諗連RDJ自己都覺得劇本牽強所以佢今集明顯都係hea做。嘩佢嗰幾下panic attack真係逼真到差啲想幫佢call白車。佢今集套主要戰甲Mark 42,唔係冇炮就無電,除咗臨尾自爆打大佬外完全係一無是處。我知你係prototype,我亦都"幫你諗埋"你係想特顯主角點樣靠自己,不過錯唒,拍唔出囉。隻Iron Patriot想點?有無發過一炮?無用到我都唔記得了。仲有個女配角想點?想忠定想奸?佢無啦啦掉轉槍頭嗰嘢真係唔知佢係良心發現定精神錯亂,事先俾多啲劇情內心戲得唔得?死不足惜。Unman Iron Man適量使用的話本來幾有新意,但過火了,你講到佢可以遙控Iron Man到呢個程度,之後你親身上陣我會覺得好無必要囉。另外笑位過多又唔好笑,Happy成日提住人地要戴badge好好笑咩,太多我覺得煩。Madarin原來係條廢柴好好笑咩?我無睇開漫畫所以我其實唔care你改成點,不過唔應該呢度係個笑位囉,你本身套戲前半部built up既suspense已經無乜,你中間仲要夾硬咁幽佢一默,即係將前半段既劇情沖晒落廁所o者,我之後完全唔可以take你個故事seriously囉。不過話分兩頭,你跟本無一個strong既third act,無一個真正"大"的危機/敵人去back up你之前既舖排,你唔將佢寫成廢柴都真係唔知可以點。敵人所謂既最終目的係咩?製造強化人士兵再自製外來威協,自製戰爭supply & demand。嘩sorry呢條橋到今時今日真係已經好老套,就算唔老套都絕對唔係一個咩驚天動地大危機囉!

"Hi I am Mandarin, actually I am an actor. But I don't watch any news, I didn't know the videos I made were actually used as real terrorist threats. Sorry~"
睇預告尾段高潮位有十幾隻Iron Man係威係勢咁,以為咩敵人咁巴閉,點知你話我知只係要來打嘍囉!!?? 我頂你咩! 天下間最大材小用莫過於此! 仲要兩野就俾人打散,又無個人特色,唔係睇過下D玩具介紹,完全唔會知邊隻打邊隻。隻疑似Hulk Buster - Igor只係衝出來托左兩下鐵就唔知去左邊。最後Tony打大佬,打一次要換四,五次甲,Iron Man最廢都算係今次。唔好同我講D生化人點勁點勁,漫畫又點點點點,拍出來feel唔到就係feel唔到,Avengers 數以萬計外星人又飛船又盛都係六條友打。你打一個大佬加嘍囉要咁多Iron Man並不是我可以接受範圍之內。臨尾個奸角講左句類似話"I have always been the Mandarin",嘩大佬,乜係surprise位來咩?知左好耐喇喎,唔使正式講多次呀?最後整爆晒D甲又係為咩呢?我知你想Iron Man重新開始,不過算吧啦,你拍不出Batman燒大宅個種劇情。

"Yes, we are useless!"
成套戲只係得小鎮與小朋友聯手一段"無咁差"。套戲咁"垃圾"唔知關唔關得晒合拍片事,其實IM3 同 Looper 算係比較好彩,可能係頭炮,可以唔使跟足D合拍片規條。你見佢可以過橋抽板Cut 晒D中國片段就知。其實呢樣真係唯一令我心涼的事,跟據報導:"王學圻扮演的吳醫生除了和國際版相同,在開場就有戲份之外,中途還打電話給東尼史塔克的電腦管家「賈維斯」,提醒鋼鐵人要注意身體..."。 嘩X, 真係聽到都覺夾硬兼老套,一套咁商業既商業片,真係想好睇都難!

"天啊,你殺左我吧啦!"
Marvel 電影片尾一向有伏筆,點知睇完更加火滾,完全只係一段無聊對話,無預告無伏線,浪費我時間,即係逼我爆粗o者! 因為香港最早上,而我第一日上畫就去睇,諗住之後劣評肯定會蜂擁而至,點知個個都話好睇。唉,所以我諗我敗了,我認係我問題囉,係我唔識戲,我唔知大眾口味只係想睇Iron Man fashion show,劇情係唔重要,Sorry係我expect太多,我被Batman寵壞了...

Rating: 1/5

2 comments:

  1. yes la, those ironman suits are so weak, but cannot see how strong those mutants are. Perhaps the movie is too short to tell the details.

    ReplyDelete
  2. 屌,香港人睇開TVB,之後睇咩都覺得正GA LA.

    ReplyDelete