Monday, October 4, 2010

Resident Evil: Afterlife


都預左佢爛架喇,但點都逃唔過要陪人去戲院睇既命運...  結果完全係我意料中咁爛! 無劇情,齋 sell 3D 同慢鏡動作。Chirs 個角色我諗如果唔係想跟番隻 game 完全係可有可無,搵 Wentworth Miller 來做開頭仲要懶係 Prison Break 咁,實在太老套。臨尾同 Wesker 打個場更加係將 Resident Evil 5 Chris + Sheva vs Wesker o個段照抄,連分鏡都一樣,慳水慳力。成套戲我覺得最 OK 就係 D 3D 效果,係幾唔錯,不過我老婆同 Jonathan 竟然話乜都睇唔到,真係奇怪,唔通真係個個人對 3D 敏感度都唔同?

Rating: 2/5

2 comments:

  1. hahaha, 可能佢拍個陣2個鏡頭距離同你2隻眼岩岩一樣所以你 3D d~~

    ReplyDelete
  2. 成套戲我覺得最OK就係claire

    ReplyDelete